Η άνοιξη προ των πυλών και η αμυγδαλιά μας μεταφέρει το μήνυμα με τον πιο όμορφο τρόπο ,δεν μπορούσαμε να την αγνοήσουμε!Είδαμε πολλές εικόνες στο διαδίκτυο αλλά μας τράβηξε περισσότερο την προσοχή ένα ζωντανό κλαδάκι της!
Μας άρεσε ο πίνακας του Vincent Van Gogh για την αμυγδαλιά και ιδιαίτερα το ωραίο μπλε χρώμα που χρησιμοποίησε.
Θελήσαμε και εμείς να πειραματιστούμε με αυτό το χρώμα, δουλεύοντας το ίδιο θέμα.
Παρατηρήσαμε αμύγδαλα με το κέλυφος και φάγαμε τους νόστιμους καρπούς.Ήταν ευκαιρία να μάθουμε τα στάδια ανάπτυξης από το λουλούδι έως τον καρπό.
Ανασυνθέσαμε την λέξη.
Ευκαιριακά κάναμε μια εισαγωγή στη διαίρεση.
Ένα παιδί έχει 12 αμύγδαλα πρέπει να τα μοιράσει δίκαια σε τρείς συμμαθητές.Από πόσα πρέπει να πάρει ο καθένας;
Μας άρεσε πολύ το μελοποιημένο ποίημα του Γεωργίου Δροσίνη
που έγινε από τις πιο γνωστές καντάδες στην Ελλάδα.
Ακούσαμε και απολαύσαμε το «Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά».
Αλλά και ένας μύθος για αυτό το αγαπημένο δένδρο μας συγκίνησε πολύ και θελήσαμε να το δραματοποιήσουμε.
Μια φορά και έναν καιρό ζούσε σε έναν πύργο μια κοπέλα μαζί με την μητέρα της.
Όμως η μητέρα της δεν την άφηνε να βγει έξω για να μην κρυώσει!Για αυτό ήταν πολύ λυπημένη!
Μια μέρα πέρασε από εκεί ο παγωμένος βοριάς την είδε και την αγάπησε.
Όμως για να την κάνει να βγει έξω μεταμορφώθηκε σε ένα ωραίο πρίγκιπα!
Μόλις την αγκάλιασε η αμυγδαλιά πάγωσε και πέθανε!
Στη θέση της φύτρωσε ένα δένδρο η αμυγδαλιά!
Δουλέψαμε την αριθμογραμμή από το 1-10.
Είδαμε διάφορους πίνακες με θέμα το δένδρο μας ,από τους οποίους έλειπε ένα κομμάτι.Έπρεπε να βρούμε το καθένα ξεχωριστά και να το τοποθετήσουμε στη σωστή θέση.