Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ

Το 2015 μπήκε δυναμικά στη ροή του χρόνου, ας είναι μια καλή χρονιά για όλους μας!
Προχώρησε λοιπόν ο Ιανουάριος και επιβάλλεται να ασχοληθούμε λίγο με τα του χειμώνα.Όλοι μας νοιώσαμε το κρύο και τα παιδιά έρχονται κάθε μέρα εξοπλισμένα με τα χειμωνιάτικα αξεσουάρ.
Ρωτήσαμε και μας είπαν λέξεις που τους φέρνει στο μυαλό ο χειμώνας.20150118_072116
Έπειτα χωρίστηκαν σε ζευγάρια διάλεξαν μία λέξη την αντέγραψαν και την ζωγράφισαν.befunky_artwork.jpg
και έτσι φτιάξαμε το λεξικό του χειμώνα.P1130268
Παίξαμε σε ζευγάρια (ΝΤΥΣΕ ΤΟΝ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟ).Ποιός θα ντύσει με κασκόλ, γάντια, και σκουφί τον χιονάνθρωπό του πιο γρήγορα;befunky_artwork.jpg2
Τα παιδιά αντιστοίχησαν χειμωνιάτικα ρούχα με τις λέξεις τους, βοηθούμενα από τον πίνακα αναφοράς των χειμωνιάτικων ρούχων.Έπειτα δύο-δύο παιδιά άπλωναν την μπουγάδα τους ανάλογα με ποιά λέξη τους δείχναμε.Ποιός θα απλώσει σωστά τα περισσότερα ρούχα;befunky_artwork.jpg3
Διαβάσαμε το παραμύθι » Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΉΘΕΛΕ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ»που μας έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με την θερμοκρασία και πώς την μετράμε.Παρατηρήσαμε το θερμόμετρο, εντοπίσαμε το 0, μιλήσαμε για το τι σημαίνει κάτω και πάνω από το 0. Τι θερμοκρασία νομίζουν ότι έχει ο βόρειος πόλος και ποιά η έρημος; Συγκρίναμε τη θερμοκρασία μέσα και έξω από τη τάξη μαςP1130278
και καταγράψαμε τις παρατηρήσεις μας.P1130275
Μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού και του χιονιού. Είδαμε ένα video στον υπολογιστή και κάναμε το γνωστό πείραμα για να δούμε την υγροποίηση του νερού.Διαπιστώσαμε τις τρείς μορφές του νερού,αέρια,στερεή και υγρή μορφή, όταν τα παιδιά πρότειναν να κάνουμε το νερό παγάκια, στην ερώτηση πως θα γίνει στερεό το νερό, και ότι πρέπει να ζεσταθεί στοbefunky_artwork.jpg6 καλοριφέρ για να λιώσει και να γίνει πάλι υγρό.

Μιλήσαμε για την τήξη και την πήξη και άλλων υλικών,πχ. σοκολάτας,βουτύρου,κεριού κά.
Τα παιδιά έκαναν υποθέσεις, πειραματίστηκαν με τα υλικά και καταγράψαμε σε έναν πίνακα τα συμπεράσματα μας πρίν και μετά.befunky_artwork.jpg5
Αφού βρήκαμε πολλές λέξεις από Χ, όπως ο χειμώνας,αλλά και σύνθετες με το χιόνι πχ. χιονοπέδιλο, φτιάξαμε και δικές μας,όπως χιονοπαιδί, χιονόσπιτο, χιονοαυτοκίνητο κ.τ.λ
Παίξαμε ένα παιχνίδι όπου το κάθε παιδί έπρεπε να κάνει μια διαδρομή και να αναγνωρίσει το γράμμα Χ ανάμεσα σε άλλα.Παρακάτω να βρεί την σωστή καρτέλα που έδειχνε αντικείμενα ή ζώα που αρχίζουν από Χ και τέλος να αναγνωρίσει λέξεις που αρχίζουν απο Χ ανάμεσα σε άλλες λέξεις.befunky_artwork.jpg7
Παίξαμε με αριθμούς και χιονονιφάδες ,συνδέσαμε αριθμούς με ποσότητες και αντίστροφα.befunky_artwork.jpg1ο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s