Γαλανόλευκη σημαία!

Η ενασχόληση μας με τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου ξεκίνησε με αφορμή το παραμύθι της Γαλάτειας Σουρέλη ΄΄Το ασπρογάλανο πανί΄΄ το οποίο αποτέλεσε και το κείμενο της γιορτής μας.14720340_1320129458011539_5306197458220640388_n
Βρήκαμε τρην Ελλάδα στο χάρτη, μάθαμε τι είναι σύνορα και φτιάξαμε τις δικές μας χώρες ορίζοντας τα σύνορά τους.img_20161020_115858befunky-collage1
Παρατηρήσαμε την ελληνική σημαία, μετρήσαμε τις λωρίδες της και μάθαμε γιατί είναι εννέα.img_20161019_112046
Γιατί οι χώρες έχουν σημαίες;img_20161024_123240
Βρήκαμε σημαίες άλλων χωρών, δημιουργήσαμε έναν πίνακα αναφοράς και κάναμε υποθέσεις για τα χρώματα και τα συμβολά τους. Οι υποθέσεις των παιδιών με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!img_20161026_101643
ΑΜΕΡΙΚΗ
Άσπρο από τον ήλιο, μπλε από τη θάλασσα, κόκκινο γιατί έχει πολλά μήλα και τα αστέρια γιατί ο ουρανός της είναι γεμάτος αστέρια
ΙΣΠΑΝΙΑ
Κόκκινο γιατί έχει πολλά ηφαίστια και πολλά μανιτάρια,κίτρινο, γιατί έχει πολλά λεμόνια και εθνόσημο γιατί έχει βασιλιά
ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
Γαλάζιο από τον ουρανό, άσπρο από τα σύννεφα και το χιόνι και ήλιο από τη ζέστη
ΙΤΑΛΙΑ
Πράσινι επειδή έχει πολύ γρασίδι, άσπρο γιατί έχει μαργαρίτες και άσπρες τριανταφυλλλιές και κόκκινο γιατί έχει καυτές μέρες και παντζάρια.
ΒΡΑΖΙΛΙΑ
Πράσινο από τα δέντρα και τις αχλαδιές που έχει, κίτρινο από τα λεμόνια και μια μπάλα γιατί παίζουν καλό ποδόσφαιρο.
ΕΛΒΕΤΙΑ
Κόκκινο γιατί έχει πολλές φωτιές και άσπρος σταυρός επειδή μας προειδοποιεί: Προσοχή πολλά νοσοκομεία.
ΤΟΥΡΚΙΑ
Κόκινο γιατί έχει πολλές φράουλες και πολύ αίμα. Αστέρι και φεγγάρι γιατί έχει όμορφο ουρανό τις νύχτες.

Τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους σημαίες με κριτήριο το παζλ του εαυτού τους και τα ενδιαφέροντά τους, τα οποία αναλύσαμε σε προηγούμενη θεματική ενότητα.befunky-collage

Οι σημαίες αφορμή για πολλά παιχνίδια. Λεκτικά, μνήμης,  ταχύτητας, χρώματα, ομαδοποιήσεις!befunky-collage4befunky-collage6

Απασχοληθήκαμε και στη γωνιά του ηλεκτρονικού υπολογιστή δημιουργώντας ψηφιακά παζλ με σημαίες.befunky-collage8

Το βιβλίο του Φ. Μανδηλαρά ΄΄Το έπος του ’40΄΄μας βοήθησε να κάνουμε μια αναδρομή στα γεγονότα του ’40. Αφού διαβάσαμε το βιβλίο, τα παιδιά έκαναν αναδιήγηση των γεγονότων βάζοντας τις εικόνες στη σωστή χρονικά σειρά και στη συνέχεια τα δραματοποίησαν.img_20161020_113725befunky-collage2

Σε συνεργασία με το 1ο τμήμα μιλήσαμε για την ΕΙΡΗΝΗ, τα οποία θα δείτε σε επόμενη ανάρτηση.

Και επειδή η ενασχόλησή με τον υπολογιστή άρεσε πολύ, μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας παζλ, πατώντας στο σύνδεσμο κάτω από την εικόνα.
preview6 pieceImages
preview8 pieceEzyez0v
preview6 pieceE1b9e1b6defdb361fbabb74dc8a3302d,62,37

preview8 pieceShmaia-italias

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s