Ένας για όλους, όλοι για έναν

Πέρασε ένας μήνας από τότε που άνοιξαν τα σχολεία. Καταφέραμε να γνωριστούμε παίζοντας πολλά παιχνίδια γνωριμίας, αλλά και να καλλιεργήσουμε πολύ έντονα το αίσθημα της συνεργασίας, της αλληλοβοήθειας, της αγάπης και πάνω απ΄όλα της φιλίας. Σ’ αυτό βοήθησαν πολύ οι κανόνες που βάλαμε στην τάξη μας και η συνεχής υπενθύμιση τους από τα ίδια τα παιδιά: «Μπράβο, τα πηγαίνεις περίφημα!- «Όχι, δεν πρέπει να το κάνεις αυτό»- «ΣΤΟΠ, ξανασκέψου το».

befunky11

Κάθε παιδί χάρισε μια ζωγραφιά σε ένα φίλο του και μας την παρουσίασε στην παρεούλα

befunky

Χαράξαμε μια διαδρομή με τουβλάκια και στεφάνια. Ο ένας από το κάθε ζευγάρι έχει κλειστά τα μάτια του με ένα μαντήλι και πρέπει να εμπιστευτεί τον άλλο για να ολοκληρώσουν μαζί την διαδρομή.

befunky12

Συνεργάστηκαν για να μην πέσουν τα μπαλόνια και διασκέδασαν πολύ!

befunky6

 

Διαβάσαμε το παραμύθι «Ένας για όλους και όλοι για έναν» και το ζωγραάφισαν σε αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%bb%ce%ae%cf%88%ce%b7%cf%82

Συζητήσαμε για το τι είναι φιλία και τι κάνουμε με τους φίλους μας: παίζουμε, μιλάμε, μοιραζόμαστε πράγματα και συναισθήματα, αγαπάμε, βοηθάμε, ζητάμε συγγνώμη, σεβόμαστε, συνεργαζόμαστε.

Έτσι, γράψαμε «την συνταγή της φιλίας».

befunky4

Φτιάξαμε «την αλυσίδα της φιλίας», ώστε να αναπτυχθεί μεταξύ μας ένας δυνατός δεσμός φιλίας.

befunky5

 

Δημιουργήσαμε το «παζλ της φιλίας», τονίζοντας ότι καθένας από μας είναι μοναδικός, ξεχωριστός όπως κάθε κομμάτι από ένα παζλ. Αν χαθεί ένα κομμάτι χαλάει το παζλ, όπως και η φιλία.

befunky7befunky10

Φτιάξαμε και αληθινό ανθρωποπάζλ!

%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%af%ce%b12016-087

 

Το παλαμοπατουσόδεντρό μας!

befunky8

%ce%bf-%ce%b5%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%85-218

Πολύ συγκίνησε τα παιδιά «το βάζο της φιλίας», μέσα στο οποίο έχει ένα τριαντάφυλλο και κάθε φορά που μαλώνουν, το προσφέρουν ο ένας στον άλλον και συμφιλιώνονται!

befunky9

Τέλος, δραματοποιήσαμε το παραμύθι χρησιμοποιώντας τα μουσικά όργανα, που τόσο γοητεύουν τα παιδιά. Πήραν ρόλους (τυφλοποντικίνα, βάτραχος, ποντικός, κοτσυφίνα, σκαντζόχοιρος) και γίνανε μικρές ορχήστρες συνοδεύοντας μουσικά το παραμύθι. Τα παιδιά επέλεξαν μόνα τους ποιο μουσικό όργανο ταιριάζει σε κάθε ζωάκι και το ζωγράφισαν.

befunky2

befunky3

Παίξαμε και πολλά άλλα παιχνίδια και παίζουμε συνέχεια μαθαίνοντας…..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s