Καρναβάλι ζωηρό

Υποδεχτήκαμε το καρναβάλι, διαβάζοντας τη συγκινητική ιστορία του Αρλεκίνου και αποφασίσαμε να τη δραματοποιήσουμε, γιατί μας άρεσε πολύ.
IMGP1300
Η τάξη μας γέμισε μασκαράδες. Η παρέλαση των Καρναβαλιών αρχίζει στη Βενετία. Όμως ένα μικρό φτωχό παιδί δεν έχει στολή και παρακολουθεί λυπημένο τους μασκαράδες από το παράθυρο.
Αρλεκίνος 1
Αρλεκίνος 2
Η μητέρα του ξενοδουλεύει και δεν της περισσεύουν χρήματα για να του αγοράσει στολή. Όμως με τη δύναμη της αγάπης και τη φαντασία της, καταφέρνει να ράψει με τα κουρελάκια που βρήκε στο παλιό μπαούλο μια πανέμορφη στολή που όλοι τη θαυμάζουν.
Αρλεκίνος 3
Αρλεκίνος 4
Αρλεκίνος 5
Έτσι, το όνειρο του Αρλεκίνου, να χορέψει με την όμορφη μικρή χορεύτρια, γίνεται πραγματικότητα.
Αρλεκίνος 6
Δεν μείναμε όμως μόνο στη δραματοποίηση της ιστορίας. Βάλαμε τις σκηνές της ιστορίας στη σειρά, προσεγγίζοντας τις έννοιες των χρονικών διατάξεων στα μαθηματικά, τις αριθμήσαμε σε ατομικό φύλλο εργασίας, συζητήσαμε και γράψαμε τα συναισθήματα του Αρλεκίνου σε κάθε σκηνή. Ακόμη, μάθαμε τον χορό της ταραντέλας και τον χορέψαμε όλοι μαζί.
Την Τσικνοπέμπτη, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων, που τον ευχαριστούμε πολύ, πραγματοποιήσαμε μια μικρή γιορτή. Ετοιμάσαμε καπέλα και μάσκες γελωτοποιού, μάθαμε το τραγούδι «Καρναβάλι ζωηρό», φάγαμε και διασκεδάσαμε όλοι μαζί στην αυλή του σχολείου μας.
τσικνοπέμπτη
Προσεγγίσαμε το καρναβάλι και μέσα από την τέχνη. Παρατηρήσαμε το έργο «Το καρναβάλι του Αρλεκίνου», του Μιρό και συζητήσαμε πολύ για αυτό.
IMGP1298
Βρήκαμε σε αυτόν διάφορες κρυμμένες μορφές, τη μορφή του Αρλεκίνου και πολλές εικόνες και φανταστήκαμε διάφορους ήχους που μπορεί να ακούγονται από τον πίνακα. Ο καθένας μας διάλεξε από έναν ήχο και αναπαραστήσαμε τον πίνακα με τα σώματά μας, παράγοντας και τους αντίστοιχους ήχους.
IMGP1142 - ΑντιγραφήIMGP1143 - Αντιγραφή
Δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα, χρησιμοποιώντας μορφές και σχήματα που χρησιμοποίησε ο Μιρό.
IMGP1278IMGP1280IMGP1281IMGP1283
IMGP1315
Καθώς το ενδιαφέρον μας για τα ζώα παραμένει αμείωτο, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το μουσικό έργο «Το Καρναβάλι των ζώων», του Καμίγ Σεν-Σανς.
IMGP1299
Ακούσαμε τις μουσικές συνθέσεις και μαντεύαμε σε ποιο ζώο αναφερόταν το κάθε κομμάτι που ακούγαμε. Δεν κάναμε κανένα λάθος. Ακόμη, βάλαμε τις εικόνες των ζώων στη σειρά, όπως ακούγονται στο έργο. Φτιάξαμε μάσκες ζώων για να τις χρησιμοποιήσουμε στη γιορτή μας.
IMGP1247IMGP1248IMGP1249
Η μέρα της γιορτής μας έφτασε. Ξεκινήσαμε με την παρέλαση και παρουσίαση των Καρναβαλιών και συνεχίσαμε με τον χορό της ταραντέλας.
γιορτή 1γιορτή 2γιορτή 3
Το δεύτερο μέρος της γιορτής στηρίχτηκε στο Καρναβάλι των ζώων. Οι ελέφαντες, τα κοκόρια και τα λιοντάρια χόρεψαν με τη μουσική τους και η κάθε ομάδα παρουσίασε ένα παιχνίδι: παιχνίδι με μπαλόνια από τους ελέφαντες, παιχνίδι με το βασιλικό στέμμα από τα λιοντάρια και παιχνίδι με τα φτερά από τα κοκοράκια.
γιορτή 4γιορτή 5γιορτή 6γιορτή 7
γιορτή 8
Τέλος, χορέψαμε όλοι μαζί το φινάλε του μουσικού έργου και πριν φύγουμε… άρχισε να βρέχει καραμέλες και μπαλόνια.
γιορτή 9
Πριν φύγουμε, βγήκαμε στην αυλή και διασκεδάσαμε όλοι μαζί με το γαϊτανάκι.
IMGP1238IMGP1244
Καλή Σαρακοστή σε όλους.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s