Ένα σπουργιτάκι τόσο δα…

Έχουμε ήδη μιλήσει για τον χειμώνα,το χιόνι και την παγωνιά και πως οι άνθρωποι ντύνονται με χοντρά ρούχα για να μην κρυώνουν και τα παιδιά αναρωτήθηκαν πως αισθάνονται τα ζώα και τα πουλάκια τον χειμώνα.Αφορμή ήταν δύο φωτογραφίες με σπουργιτάκια.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Τα παιδιά αφού παρατήρησαν και σχολιάσαν τις φωτογραφίες, τους αφηγήθηκα πρώτα μια ιστορία με ένα παιδάκι τον Αιμίλιο που αγάπησε ένα σπουργιτάκι, επειδή το τάισε και του έδειξε ότι μπορεί να το εμπιστευτεί. Στη συνέχεια τους τραγούδησα το γνωστό τραγουδάκι:
Ένα σπουργιτάκι τόσο δα
στο παραθυράκι πως χοροπηδά
Τσίου τσίου λέει κρύο φοβερό
ούτε ΄να σποράκι δεν μπορώ να βρω
Έλα σπουργιτάκι τραλαλα
έχω να σου δώσω ψίχουλα πολλά
είμαι ΄να παιδάκι με καρδιά καλή
έλα σπουργιτάκι σ’αγαπώ πολύ.
Τραγουδήσαμε την μελωδία σιγοψιθυρίζοντας, με κλειστό στόμα κάνοντας μμμ, λαλαλα, με την λαλιά των ζώων γαβγαβγαβ,νιάου νιάου,τσίου τσίου, αλλά και γελώντας ή κλαίγοντας και πάντα με τις ανάλογες κινήσεις.
befunky2.jpg
Έπειτα δουλέψαμε την ένταση μέσα από τις έννοιες piano και forte, χωρισμένοι σε δύο ομάδες,αρχικά παρατηρώντας το αριστερό μου χέρι να ανεβοκατεβαίνει και ύστερα με όργανα.
befunky3.jpg
Συνοδεύσαμε το τραγούδι ρυθμικά με παλαμάκια χτυπώντας τέταρτα, μισά και όγδοα, με ποδοκρότημα, χτύπημα στα γόνατα και μάθαμε να κινούμαστε ρυθμικά στο χώρο στους παραπάνω ρυθμούς.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Δεν γινότανε να μην προχωρήσουμε στην ενόργανη συνοδεία του τραγουδιού αλλά και στην ενορχήστρωσή του, αφού πρώτα τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες χτυπώντας τέταρτα και όγδοα, με αρκετή βέβαια φασαρία! Ωστόσο, τα κατάφεραν θαυμάσια!
befunky4.jpg
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα του διαλόγου, όπου το «σπουργιτάκι» και ο «Αιμίλιος» τραγουδούν και τα υπόλοιπα παιδιά περιγράφουν την κατάσταση.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε την δραματοποίηση του τραγουδιού, όπου συμμετείχαν όλα τα παιδιά.
befunky5.jpg
Τέλος, ακούσαμε το τραγούδι στο you tube και ζωγράφισαν ότι τους άρεσε απ’ αυτό.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
befunky7.jpg

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s