Παίζω, επικοινωνώ, μαθαίνω, χαίρομαι

Το παιχνίδι είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την κατάκτηση της γνώσης και αποτελεί κυρίαρχο μέσο διδασκαλίας και μάθησης στο σχολείο μας. Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά σκέφτονται για τους εαυτούς τους, πειραματίζονται και ανακαλύπτουν, χρησιμοποιούν δημιουργικά υλικά, επιλύουν προβλήματα, συνυπάρχουν με τους άλλους, καλλιεργούν σχέσεις και αναπτύσσουν κοινωνικές και συνεργατικές δεξιότητες, χαίρονται.

Τους δύο μήνες που περάσαμε στο σχολείο παίξαμε, χαρήκαμε, διασκεδάσαμε, μάθαμε, επικοινωνήσαμε, δημιουργήσαμε σχέσεις.

Παιχνίδια σύσφιξης σχέσεων, όπως το «Κωπηλάτες στη σχεδία»….

befunky σύσφιξη σχέσεων κωπηλάτες στη σχεδ'ια      befunky εργα παιδιών

… και «Τα ζιζανιάκια»

befunky σύσφιξη σχέσεων ζιζανιάκια

Παιχνίδια εμπιστοσύνης, όπως το «Ο τυφλός και ο οδηγός του»

ο τυφλός και ο οδηγός του 2

befunky κωπηλάτες στη σχεδία 1

Παιχνίδια συντονισμού και συνεργασίας, όπως το «Οι μαγικές μπάλες»…

befunky συντονισμός 1     befunky συντονισμός 2

… και το «Παίζω με κορδέλες»

befunky συνεργασία

Παιχνίδια που συνδέονται άμεσα και εμπεριέχουν στόχους από συγκεκριμένες μαθησιακές περιοχές, όπως το «Οι λαγοί και τα δέντρα», με κύριους στόχους από τα Μαθηματικά (έννοιες χώρου: μπροστά από, πίσω από, δίπλα)

befunky μαθηματικά οι λαγοί και τα δέντρα

Και το παιχνίδι συνεχίζεται…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s